Generalforsamling 2017

Foreningen Den Boligsociale Fond holdt generalforsamling onsdag d. 14. juni kl. 18.00 på Frivilligcenter Nakskov, Hoskiersvej 17, 1. sal, Nakskov.

Som oplæg til generalforsamlingen fortalte forstander Kay Jokil om specialinstitutionen “Kofoedsminde – en stor og vigtig social arbejdsplads på Lolland”.

På generalforsamlingen blev Bjørn Christensen og Ole Hammer genvalgt og Britta Clemmensen nyvalgt til bestyrelsen.

Læs referatet fra generalforsamlingen 2017 her.

Læs en status over foreningens aktiviteter her.

NYHEDER

• Styrk din hjerne

Styrk din hjerne Projekt Styrk din hjerne er en vifte af tilbud til folk, der er begyndt at få hukommelsesudfordringer. Projektet er et samarbejde mellem DBF, Lolland kommune og frivilligcenter Lolland om at indbyde borgere og lokalsamfund på Lolland i at deltage i udvikling af nye aktivitetstilbud for sig selv og andre for at forebygge […]

• mindchange

Den Boligsociale Fond har fået tilskud af Socialstyrelsen til et fireårigt projekt om udvikling af en landsdækkende frivillig onlinerådgivning.

• CTU

CTU – Center for Trivsel og Udvikling Center for trivsel og udvikling for børn og unge fra familier med alkohol- eller stofproblemer på Lolland-Falster

• Nyhedsbreve og årsberetninger

Se foreningens seneste nyhedsbrev.